In Justine’s family, everyone is a veterinarian and a vegetarian. At 16, she enrolls in the veterinary school where her sister studies, but the moment she arrives, hazing begins and she is forced to eat raw meat, a first for her. The effects are immediate, and Justine soon discovers her true nature.
In Justine’s family, everyone is a veterinarian and a vegetarian. At 16, she is a gifted teenager about to enter veterinary school, where her older sister is also a student. Before the first-year students can even settle in, hazing begins, and Justine is forced to eat raw meat. It’s the first time in her life, and the consequences are immediate: Justine discovers her true nature.