The Razor's Edge
A disillusioned young man embarks on a spiritual journey that challenges him and tests the loyalty of the woman he loves.
Tyrone Power, Gene Tierney, John Payne and Anne Baxter star in this acclaimed film based on the 1944 novel from W. Somerset Maugham. When a wealthy Chicago man with a world of opportunity in front of him returns from war, he finds himself disillusioned. He begins a spiritual quest in Paris, then India, and ultimately his two worlds collide in what becomes a powerful test of his resolve.