Disney Twisted-Wonderland: The Animation
High school student Yuken (Yu) is suddenly transported to Twisted Wonderland, a world of magic and wonder. Now, he must face monsters, whimsical magicians-in-training, and mysterious incidents, all without any magic of his own. Will Yu ever find a way back to his own world?
Yu is summoned to the magical world of Twisted Wonderland and finds himself facing a monster.
A surprise late-night visit by Ace leads to an unexpected encounter at Heartslabyul House.
Ace seizes his chance to remove his collar, but even the best laid plans can go awry.
The shock of learning his dorm residents' anger causes Riddle to undergo an ominous change.
Yu and his friends face Riddle's rampaging magic despite knowing they are no match for him.