The Swagg Man Case
The Swagg Man case has sparked a buzz over the Internet. With paradise villas in Miami, luxury trips all over the world, shiny gold chains, and purple Euro notes galore, the rapper has been flaunting his success since 2009. But ten years later, the dream has lost some of its magic. As Swagg Man gets prosecuted for money laundering, he claims his innocence opposite former followers accusing him of swindling them.
Internet is all abuzz about Swagg Man and his decadent luxury. But where does his fortune come from?
Will those who have entrusted their money to Swagg Man be able to win their case?