5 Seconds of Summer - So Perfect
From humble beginnings in Sydney to selling out stadiums worldwide, this is the story of 5 Seconds of Summer. Follow Luke, Michael, Calum, and Ashton on their meteoric rise from obscurity to mega-stardom, proving they are more than just another boy band.