Adieu Berthe
Armand is a pharmacist with a passion for magic, juggling his affair with his mistress, Alix, while keeping his wife, Hélène, content. When his grandmother passes away, he becomes increasingly overwhelmed as he has to make the decision whether to bury her or cremate her.