The Watch
The only things more dangerous than the threat facing the good citizens of suburban Glenview, are the four guys who’ve come together to save them.
The only things more dangerous than the threat facing the good citizens of suburban Glenview, are the four guys who’ve come together to save them. Meet the Neighborhood Watch: civic-minded Evan (Ben Stiller), fun-loving family guy Bob (Vince Vaughn), tough-talking “wild card” Franklin (Jonah Hill) and looking-for-love divorcé Jamarcus (Richard Ayoade).