The Adventures of Paddington
The Adventures of Paddington present a new version of familiar bear. A heartwarming show about being curious, being good to others and being part of a loving family. Each 21-minute episode will take its lead from Michael Bond’s original books, along with the spirit of the recent Paddington movies.
The Adventures of Paddington present a new version of familiar bear. A heartwarming show about being curious, being good to others and being part of a loving family. Each 21-minute episode will take its lead from Michael Bond’s original books, along with the spirit of the recent Paddington movies. The series will tell fresh Paddington stories in an exciting new animated form, appealing to both children and adults alike. Adults will recognize the Paddington they know and love, while young children will discover him for the first time!