Yeraltı
After witnessing his family’s murder, Haydar Ali kills the killer years later. However, his love, Ceylan, getting involved in the incident, leads them both down an irreversible path. In prison, Haydar Ali meets Bozo, a feared mafia boss and nephew of the man he killed. After years, Bozo frees him, but the biggest shock awaits: Ceylan is now Bozo’s wife. Haydar Ali is offered a mission to infiltrate Bozo’s cartel, turning his life into a deadly chess game of revenge, lies, and love.
Witnessing the murder of his family as a child, Haydar Ali kills their killer years later in a restaurant. However, that night, his lover Ceylan’s involvement in the events pushes them both down an irreversible path. Sent to prison, Haydar Ali meets Bozo, a feared mafia boss and the nephew of the man he killed. Unexpectedly, a bond of respect and friendship forms between them. Under Bozo’s protection, Haydar Ali learns the unseen order of the prison and its "underground laws." Years later, Haydar Ali is released on Bozo’s orders and faces a new world. But the biggest shock is discovering that Ceylan is now Bozo’s wife. The woman he once risked his life for is now at his enemy’s side, with an entirely different identity. Trapped between his past and present, revenge and love, loyalty and betrayal, Haydar Ali is offered a mission by a mysterious intelligence officer named Yılmaz to infiltrate Bozo’s rising cartel. Haydar Ali’s life now becomes not just a tale of revenge, but a deadly game of chess between lies and love.
A love gone wrong drags Haydar Ali into secret plots and Istanbul’s deadly underworld.
A shocking confrontation sparked by Haydar Ali and Sultan’s deal ignites a rupture for the families.
Haydar Ali is torn between debt and conscience toward Bozo, who took a bullet for him.
As questions grow over who set Paşa in motion, revenge spreads through the neighborhood.
A secret that could expose Ceylan and Haydar Ali’s past falls into Hamburglu’s hands.
Bozo and Haydar Ali’s long-simmering anger erupts when they face off at the police station.
The tension reaches its peak when Sultan confronts Ceylan with the ring in her hand.
Bozo gathers the family at the farm; it looks like a celebration, but hides a bigger plan.