From 179.90 TL a month for 3 months
Songül pretends to be a rich woman to solve the murder that İlkgül is falsely accused of.
Songül tries to become close to Süheyla, the weak link of the rich, to solve the murder.
Meyra gives a difficult surprise to Songül, and things become complicated for Medine and Hayriye.
Songül, Hayriye, and Medine come up with a new plan to reveal the secrets Jülide keeps.