Pretty Baby: Brooke Shields
Actor, model, and global superstar Brooke Shields’ journey from a sexualized young girl to a woman who embraces her identity and voice. This program contains mature themes. Viewer discretion is advised.
A galvanizing look at actor, model, and icon Brooke Shields as she transforms from a sexualized young girl to a woman who discovers her power. Her story holds a mirror up to a society that reduces women and girls to objects and shows the perils, strength, and joy of what it means to gain agency and speak with an authentic voice.
From sexualized young girl to Princeton graduate, Brooke becomes the face of an era.