Drama, Music
A story of two musician brothers who flee their native Cuba to find success in the Latin music scene of 1950s New York.
Two Cuban brothers immigrate to America in the early 1950s and find musical stardom as The Mambo Kings. While successful in their careers, each pines for a woman he cannot have: one for a girl left behind in Cuba and the other for the woman his brother married.