Star Wars: The Clone Wars
The Star Wars saga continues with cutting-edge, feature-film quality computer animation, classic characters, astounding action, and the timeless battle between good and evil, set in a faraway galaxy!
The Star Wars saga continues from Executive Producer George Lucas and Lucasfilm Animation! With cutting-edge, feature-film quality computer animation, classic characters, astounding action, and the timeless battle between good and evil, Star Wars: The Clone Wars expands the Star Wars story with all new adventures set in a galaxy far, far away.
Ahsoka befriends a pilot but must hide her Jedi past while trying to stop a dangerous droid.
Trace makes a rash decision after learning what they are transporting is for the Pyke Syndicate.
Anakin and Obi-Wan must decide whether to help Ahsoka pursue Maul or rescue Palpatine.
With the galaxy in chaos, Ahsoka and Rex are in a race to ensure their own survival.