Atlanta
Two cousins work through the Atlanta music scene in order to better their lives and the lives of their families.
Atlanta revolves around Earnest "Earn" Marks (Glover), a loner who returns to his hometown of Atlanta, Georgia (The Peach State) after dropping out of Princeton. Upon his arrival, he discovers his cousin Alfred has become Atlanta's hottest new rap act. The show follows the cousins on their way up through the Atlanta rap scene, where their opposing views on art, commerce, success, and race will make their quest anything but easy. Earn is extremely smart, observant, and lost. As a disillusioned millennial, he struggles to find his calling or "brand" and feels that the game of life is fixed so that he can never win. He recognises that Alfred’s overnight YouTube popularity has the potential to become a life changing opportunity for them both - if he can reign in his cousin's "act first, think later" attitude and get used to his drug-addled, possibly psychic (but definitely odd) sidekick Darius. As Alfred’s manager, Earn may finally find something to which it’s worth committing his energies.
Woooh chile, Atl is the GHETTO these days. I’m thinking about moving to Miami where it’s safe.
I’m tired of all these old heads hating, just let me listen to my blue eyed trap in peace.
My family is so crazy we need our own reality TV show. How you still got beef from the 70’s? Whew.
One time I was gonna be an extra on this TV show but they started asking me about Social Security.
Ya’ll remember how we used to hit the club and do the Pool Palace and Crank Dat and nobody got shot?