Rosewood
The most brilliant private pathologist in Miami uses his highly sophisticated autopsy lab to perform for-hire autopsies to uncover clues that the Miami P.D. can’t see.
DR. BEAUMONT ROSEWOOD, JR., the city’s top private pathologist. Brilliant, cool with tons of charisma, Rosewood teams up with the tough-as-nails DETECTIVE ANNALISE VILLA, to uncover clues no one else sees and help the Miami PD solve the city’s most challenging cases.
A man stumbles into Magic City Lab requesting to pay in advance for his own autopsy.
Rosie and Villa are plunged into the glitzy and cutthroat world of plastic surgery.