Made in America
When 18-year-old Zora (Long), the daughter of a very independent, single mother and proud African American (Goldberg), learns from a blood test that she is not related to the long-deceased, well-respected black man she had believed to be her parent, she searches a sperm bank's records for her biological father.
Whoopi Goldberg, Ted Danson, Nia Long and Will Smith star in a comedy about finding yourself by finding your family--even if that family is not what you expected. When 18-year-old Zora (Long), the daughter of a very independent, single mother and proud African American (Goldberg), learns from a blood test that she is not related to the long-deceased, well-respected black man she had believed to be her parent, she searches a sperm bank's records for her biological father. With the help of her best friend (Will Smith), she finds the donor: A used car dealer (Ted Danson) who's a well-known buffoon ... and white. He may not be the dad of her dreams, but Zora's unstoppable desire to know her father--whoever or whatever he may be--is going to turn this mismatched group into a family Made in America.