New Amsterdam
Dr. Max Goodwin is brilliant, charming and the new medical director at America's oldest public hospital. While he's set on tearing down bureaucracy, the doctors and staff are skeptical, it’s a story that's been told time and again but never made good on.
Bloom, Iggy and Reynolds rally around Max as he grapples with the emotions from Helen's decision.
Max tests a new cost-saving program and Reynolds comes to a difficult realization about his father.
The doctors of New Amsterdam race to save the guests of a wedding after an explosion.
Max receives pushback after manding a personal health day and Bloom struggles with stress.
Max wades into a dangerous malpractice probe and Bloom confides a startling admission to her sister.
Max sets his sights on creating a safer NYC and Iggy sets out to help a deaf child’s family.
New Amsterdam strategizes after a major Supreme Court ruling and Bloom reveals monumental news.
Iggy meets a janitor with otherworldly talents. Wilder’s patient teaches her a lesson on diagnosing.
Reynolds takes measures to help a prospective mother and Max learns a hard truth.
Bloom takes a step forward with her sister and Reynolds is pinned down by a difficult decision.
Max escapes on a corporate retreat after Helen's return. Reynolds operates on a colleague’s son.