Disney Channel Holiday House Party
BUNK'D star, Miranda May, hosts this holiday-themed sketch special, performed with an ensemble of Disney Channel’s fan-favorite stars.
BUNK'D star, Miranda May, hosts this holiday-themed sketch special, performed with an ensemble of Disney Channel’s fan-favorite stars. Filmed remotely at our stars’ homes, this special delivers imaginative and entertaining sketches including a bratty social media influencer who is visited by three Christmas ghosts, a doorbell cam that captures Santa’s misadventures on Christmas Eve, and a trailer for a musical parody called “Pre-School Musical”.