Dr. Seuss' How the Grinch Stole Christmas
Discover the true meaning of the holiday season with this live-action adaptation of the beloved classic. Why is The Grinch such a grouch? No one seems to know, until little Cindy Lou Who takes matters into her own hands and turns both Whoville and the Grinch's world upside down, inside out…and funny side up.