Lovers & Liars
The series follows Asya, who struggles to make ends meet, and Ertan, a successful lawyer, as they confront the powerful Bakizade family. The story unfolds around hidden secrets, schemes, manipulations, and lies. In this tale where everyone is both justified and guilty in their own way—each a kind of “impostor”—no one is truly innocent.
Asya, a woman struggling to make ends meet, and successful lawyer Ertan become entangled in a game of secrets, manipulation, and lies with the powerful Bakizade family. In this story, where everyone is a ‘fraud’ in their own right, no one is truly innocent. Having long since lost their trust in life and people, Asya and Ertan fight to stay afloat in the game they have created, unwittingly creating their own dead ends. Driven by ambition to the point of being willing to stab each other in the back for their own gain, will the pair emerge victorious from this game, or will the game swallow them whole?
While Ertan is looking for an assistant for his father's client, his path crosses with Asya's.
As Ertan continues with the game to find his mother, he struggles to prepare Asya for the meeting.
As Asya decides to fend for herself, Hidayet pressures Ertan to become his accomplice.
Asya and Ertan search for the person who altered the DNA result, only to face an unexpected truth.
Trapped by Eymir's pressure, Asya asks for Ertan's help, who is also on the verge of losing control.
Ertan and Asya are trapped in the game they started, forced to trust each other to survive.
As Asya faces another dead end, she draws closer to Ertan. Meanwhile, Eyüp vows to destroy her.
As Asya and Ertan are caught in Eyüp’s bloody plan, their love also faces an ordeal.
As Asya tries to prove Ertan's innocence, the Bakizade family faces a new conspiracy.
Simla learns Asya’s true identity. Meanwhile, a crucial clue about Kadir’s death emerges.