Adam
A delightful romantic story about two strangers in search of an extraordinary connection. Adam (Hugh Dancy) is a brilliant but awkward astronomy buff, who is drawn out of his sheltered existence by his beautiful and outgoing new neighbor, Beth (Rose Byrne).