Prof. Dr. İnan Kural, the head of internal medicine, is known for his hard, impenetrable demeanor. His life is upended when the grieving relative of a patient—who lost his child due to another doctor’s mistake in İnan’s department—shoots him in the head. Though he survives, İnan wakes to discover that he has lost the last twelve years of his memory. Now, returning to the internal medicine ward as a patient, İnan must fight to regain his memories while also striving to hold on to his career.