The Thirteenth Year
As he approaches his 13th birthday, Cody gets scales and fins, begins to breathe underwater and communicates with fish. Can he find the secret behind this phenomenon?
Cody begins to experience an unusual phenomenon as he approaches his 13th birthday: he gets scales and fins, begins to breathe underwater and communicates with fish. Cody soon discovers that the secret behind the unusual changes lies within his lineage.