For the Love of Food
Inspired by the metropolitan city of Istanbul, which hosts different cultures and preserves its unique local culinary culture, Gabriele is presenting different tastes from the world cuisine using local ingredients, and the best tastes of the multicultural world in which she lives, with her own creative touch. You will touch the food with love from now on.