Alternative Therapy
Selva is an eccentric relationship counselor who has made a name for herself with her unorthodox sessions. But Selva’s career hits a roadblock when she takes on Elías and Malena, a young couple who are seeking guidance on how to separate.
In this Argentine dramedy, Selva is an eccentric relationship counselor who has made a name for herself with her unorthodox sessions. But Selva’s career hits a roadblock when she takes on Elías and Malena, a young couple who are seeking guidance on how to separate. Stumped by this unexplored territory, Selva is forced to venture outside of her already unconventional methods to help Elías and Malena – leading her to cross patient-doctor boundaries and insert not only her mind, but also her body into their lives.
Relationship counselor Selva Salerno is visited by a young couple with an unusual request.
Selva learns Malena and Elías’ backstory, and why they can’t move forward with their intentions.
Acting on Selva’s directive, Elías and Malena undertake a controversial redecoration project.
With Elías and Malena testing her patience, Selva decides to employ even more drastic measures.
A renewed Selva lays out a new goal for Elías and Malena that could finally bring success.
Elías and Malena are reunited at an unexpected dinner – each with their new partners.
An unexpected visitor pushes Elías and Malena’s relationship to a point of no return.
Selva relishes in the success of her therapy, but the other side tells a different story.
Selva comes full circle with her lie and opts to cut all ties at her book unveiling.