Fire Island
Set in the iconic Pines, Andrew Ahn’s Fire Island is a modern-day, multicultural examination of queerness and romance, inspired by the timeless pursuits from Jane Austen’s Pride and Prejudice. The story centers around two best friends who set out to have a legendary summer adventure with the help of cheap rosé and their cadre of eclectic friends.