From 179.90 TL a month for 3 months
In a seemingly perfect town, the lives of several women are shaken by the arrival of Leman. Discovering that Şahika, Suzi, and Mine were behind a past tragedy in her family, she comes seeking revenge. Her presence also exposes other secrets the three women have hidden, weaving a modern drama built around secrets and tangled relationships.
Leman moves to Güzelköy to seek justice for the great tragedy she experienced in the past.
While Leman tests Şahika with her best friends, the youngsters involve Maya in a plan against Leman.
Mine faces a major crossroads. Meanwhile, Seher plans to strike Leman where she least expects it.
Şahika faces the heavy consequences of involving the children in the adults' conflicts.
Meryem’s near-death ordeal shatters everyone’s lives; nothing is as simple as it seems.
Demir learns Leman’s identity and pulls away. Suzi mistakenly exposes a major past secret.
Demir embarks on a plan alone, while Leman faces an unpleasant surprise from the past.
Leman decides to turn in the real culprit and leave Güzelköy, but a tragic event strikes.
Leman is torn between her family and justice. Meanwhile, a dark surprise awaits Mine and Burak.
Leman seats Şahika, Mine, and Suzi to sit at a table with no option but confrontation.