Bleach
For as long as he can remember, Ichigo Kurosaki has been able to see ghosts. But when he meets Rukia, a Soul Reaper who battles evil spirits known as Hollows, he finds his life is changed forever.
A year has passed since Ichigo lost his Soul Reaper powers, becoming a normal teenager.
Ichigo and Uryu deal with delinquents from another school that come looking for trouble.
Unable to bear seeing his friends get attacked, Ichigo decides to call on Ginjo for some answers.
Ginjo gives Ichigo a day to decide whether to regain his lost Soul Reaper powers or not.
Ichigo begins training to regain his Soul Reaper powers at the Xcution’s hideout.
On her way home, Orihime is suddenly stopped and asked to die by a man named Shishigawara.
Ichigo begins his training with Jackie Tristan, who brings out her Fullbring power “Dirty Boots.”
On New Year’s Day, Izuru hosts a kite-flying contest in the hopes of everyone having a good time.
Ichigo is shocked to learn that Chad and Orihime have now sided with Tsukishima.
Ginjo reveals his true colors by attacking Ichigo and stripping him of his Fullbring powers.
The battle between Byakuya and Tsukishima escalates as they both push their powers to the limit.