Superstore
America Ferrera ("Ugly Betty") and Ben Feldman ("Mad Men," "A to Z") star in a hilarious workplace comedy (from the producer of "The Office") about a unique family of employees at a super-sized megastore. From the bright-eyed newbies and the seen-it-all veterans to the clueless summer hires and in-it-for-life managers, together they hilariously tackle the day-to-day grind of rabid bargain hunters, riot-causing sales and nap-worthy training sessions.
After the coronavirus hits, Amy and Jonah try to bring some order to the chaos in Cloud 9.
With the supervisor position available, Jonah decides to apply, much to Dina's chagrin.
On the day of Cloud 9's "In-store-vaganza," Dina finally gets the chance to run the store.
After returning from quarantine, Glenn enlists help to get Dina to relinquish control.
When the employees worry about Jonah’s emotional state, Mateo, Glenn and Sandra try to help.
Jonah finds himself in trouble with Sandra and Glenn when her son, Tony, starts working at Cloud 9.
Glenn is confused by Zephra’s new store policies and enlists Sandra and Marcus to help.
With Carol's lawyer at Cloud 9 to depose the employees, Jonah tries to ease Glenn's nerves.
On the day of Store 1217's deep cleaning, Glenn and Garrett try to cheer up the employees.