Shardlake
The year is 1536. Lawyer Matthew Shardlake finds his life turned upside down when Thomas Cromwell sends him to investigate a suspicious death at the remote monastery of Scarnsea. Deception, deceit, and corruption are rife as it soon becomes clear that the murder is not the first. Shardlake is drawn into a web of lies that threatens not only his integrity but his life. This compelling whodunnit is based on the internationally popular Tudor murder mystery novels by C.J. Sansom.
Shardlake travels to Scarnsea to begin his investigation into a brutal murder at a remote monastery.
Shardlake hears a shocking allegation that incriminates Cromwell, and could put himself in danger.
Another death leads Shardlake to a gruesome discovery, changing the course of the investigation.
Shardlake feels the wrath of Cromwell, but he returns in hope that he may finally unravel the truth.