According to Jim
All-American guy Jim is a family man and a man’s man. He’s devoted to wife Cheryl and his five kids. While he loves his family he tests Cheryl’s patience with his stubborn antics, and also takes his best friend for granted.
Both a family man and a man's man, Jim is the all-American guy. He's fiercely devoted to his beautiful wife, Cheryl, and his five kids, including tween siblings Ruby, Gracie and Kyle, as well as twin baby boys Gordon and Jonathan. He loves his family but continues to test his wife's patience with his stubborn antics. He also sometimes takes his brother-in-law for granted, not to mention his best friend, Andy, who doggedly covers for Jim's constant scheming and continues his own search for the perfect woman.