Paul McCartney sits down for a rare, in-depth, one-on-one with legendary producer Rick Rubin to discuss his groundbreaking work with The Beatles, the emblematic 70s arena rock of Wings and his 50 years and counting as a solo artist. Join Paul and Rick for an intimate conversation in this six-episode series.
Paul McCartney sits down for a rare, in-depth, one-on-one with legendary producer Rick Rubin to discuss his groundbreaking work with The Beatles, the emblematic 70s arena rock of Wings and his 50 years and counting as a solo artist. In this six-episode series that explores music and creativity in a unique and revelatory manner, join Paul and Rick for an intimate conversation about the songwriting, influences, and personal relationships that informed the iconic songs that have served as the soundtracks of our lives.
Paul McCartney shares stories from the early days, shedding new light on his relationships.
Paul McCartney discusses musical experimentation and The Beatles’ drive to break boundaries.
Paul McCartney discusses his songwriting evolution, from John Lennon to his solo career.