SEVENTEEN: OUR CHAPTER
SEVENTEEN have performed as a 13-member group for ten years without a single lineup change. But with a stream of temporary absences on the horizon, the group find themselves asking: "How far can we really go?"
In SEVENTEEN: OUR CHAPTER, the group looks at their past present and future, sharing their story for the first time ever in a four part docuseries.
SEVENTEEN reveal their truest selves and share their honest thoughts with those who matter most.
SEVENTEEN closes the book on their first decade together and guess how the next ten will go.