Lucky Luke
Lucky Luke, the lone gunslinger, must team up with Louise, a fearless young woman searching for her missing mother. Together, they face the dangers of the Wild West, ally with old enemies like the Daltons or Billy the Kid - and learn to get along. This quest may reveal a far greater threat and lead Luke back to the origins of his legend.
In this brand-new series, Lucky Luke, the legendary lone cowboy, must help Louise, an eighteen-year-old young woman who is as endearing as she is unpredictable. Together, they set off on a quest across the Wild West to find Louise’s mother, who has mysteriously disappeared… while also dismantling a conspiracy that could change the course of United States history! Amid duels, chases, ferocious headbutts, and unexpected alliances with the Daltons, Billy the Kid, or Calamity Jane, our unlikely duo will discover that the greatest challenge is not saving America… but learning to work as a team. A thrilling adventure in which the man who shoots faster than his own shadow must face the ghosts of his past and confront the very origins of his legend.
Lucky Luke meets Louise, a fearless young girl who accuses him of kidnapping her mother.
Luke and Louise finally find the last person who saw Charlie alive - Joe Dalton.
Luke, Joe, and Louise search for Charlie in the maze of a no-longer-abandoned gold mine.
Luke, Louise and Joe finally find Charlie. But she’s in Marshal City, the town you can never leave.
Luke, Charlie, and Louise go undercover to foil Zee’s assassination plot at a high-society party.
To protect Lincoln from Zee’s clutches, Luke must face the darkest ghost of his past.