War of the Worlds
When astronomers detect a transmission from another galaxy, it is definitive proof of intelligent extra-terrestrial life. Within days, mankind is all but wiped out, and as alien ships appear in the sky, the survivors ask a burning question – who are these attackers and why are they hell-bent on our destruction?