Envy
Unloved and excluded by her family, Seniha grows up with a deep sense of worthlessness. Years later, when an opportunity arises, she decides to both complete her education and build a new life. To achieve this, she tries to marry off her mother’s favorite child—her brother Halit—to a suitable match. But Halit falls in love with Mükerrem instead. When a young musician named Nüzhet seeks refuge in Seniha’s home, all balances collapse.
Unloved and excluded by her family, Seniha grows up with a deep sense of worthlessness. Years later, when an opportunity arises, she decides to both complete her education and build a new life. To achieve this, she tries to marry off her mother’s favorite child—her brother Halit—to a suitable match. But Halit falls in love with Mükerrem instead. When a young musician named Nüzhet seeks refuge in Seniha’s home, all balances collapse. As jealousy, revenge, and hidden desires intensify, Seniha takes control and begins to settle the scores of the past one by one. This is the story of a woman’s battle against a life in which she has been ignored—a gripping tale of reckoning that draws everyone into its orbit.
Seniha makes an agreement with her mother to return to the law school she had to leave.
Seniha is devastated by what she sees. Meanwhile, Halit talks to her mother and calls the police.
Upon learning Nalan and Nüzhet's relationship, Seniha vows to turn everyone against each other.
Upon learning the terrible truth from Selim, Seniha confronts her brother Halit.
As Mediha begins to speak again, Seniha learns a terrible truth about her father's death.
Surviving death, Seniha confronts her mother about her life built on a huge lie.
Nalan accelerates her wedding plans. Seniha embarks on a fresh start with her father’s return.
As her father returns, Seniha enters a new chapter while also dealing with the new prosecutor Cihan.
Melek entrusts her daughter Yasemin to Seniha. Seniha falls into trap while trying to catch Ferhat.