Absolutely Fabulous: The Movie
Still oozing the glitz and glamour that made them the sweetie darlings of London, Edina Monsoon and Patsy Stone are more fabulous than ever.
Eddy & Patsy are back! Still oozing glitz & glamour while clubbing their way around London, the beloved boozers find themselves in a media firestorm when they’re blamed for accidentally killing Kate Moss. Perfectly accessorized with dozens of celebrity cameos, including Jon Hamm, Kate Moss & many more, this madcap romp is bloody good fun, sweetie darling!