Paper Towns
After Quentin (Nat Wolff) and Margo (Cara Delevingne) go on an all-night adventure, Margo vanishes, in this moving romance mystery from the author of The Fault in Our Stars.
Adapted from the bestselling novel by author John Green ("The Fault in Our Stars"), PAPER TOWNS is a coming-of-age story centering on Quentin and his enigmatic neighbor Margo, who loved mysteries so much she became one. After taking him on an all-night adventure through their hometown, Margo suddenly disappears--leaving behind cryptic clues for Quentin to decipher. The search leads Quentin and his quick-witted friends on an exhilarating adventure that is equal parts hilarious and moving. Ultimately, to track down Margo, Quentin must find a deeper understanding of true friendship--and true love.