Abbott Elementary
A workplace comedy following a group of dedicated, passionate teachers — and a slightly tone-deaf principal —as they navigate the Philadelphia public school system. Despite the odds stacked against them, they are determined to help their students succeed in life, and though these incredible public servants may be outnumbered and underfunded, they love what they do — even if they don’t love the school district’s less-than-stellar attitude toward educating children.