Doctor Who
Follow the Doctor’s epic adventures across time and space in the TARDIS — a time-traveling police box. Everywhere he goes, he faces terror, fun, chases, joy, and monsters. Join in for the cosmic joyride of a lifetime!
Robots kidnap Belinda, and the Doctor embarks on an epic quest to get his new friend home.
The quest to get Belinda home leads to an abandoned cinema, hiding a terrifying secret.
Far in the future, on a devastated mining colony, the Doctor and Belinda face absolute terror.
Ruby faces life without the Doctor. But can she save her new boyfriend from the Shreek?
In Lagos, the mysterious Barber reigns supreme. Can the Doctor stop his epic revenge?
On the Doctor’s quest to get Belinda home, a night of fun becomes a battle to the death.
The Doctor and Belinda’s return home becomes a terrible trap as old enemies unite.
Battle rages across the skies as the Doctor risks everything to save one innocent life.