The Unstoppable Yellow Yeti
Small town life above the Arctic Circle snowballs out of control when an enormous, outrageous, and unstoppable Yellow Yeti arrives in town and befriends two 12-year-old kids.
12-year-old surfer-boy Osmo and his dad move from the beach to live with their distant family in the quirky town of Winterton, where it snows all-year-round and monsters are strictly forbidden. Osmo and his plucky cousin Rita form an unlikely friendship with a towering yellow yeti called Gustav, who is an unstoppable giant goofball. Together, the fearless cousins help keep Gustav hidden from Osmo’s monsterloathing uncle, Mayor Chrome, while exploring all the offbeat, laugh-out-loud adventures their frozen home has to offer.