High Crimes
A woman's life becomes embroiled in a huge military cover-up when it's revealed her husband is not who he says he is.
A female attorney learns that her husband is really a marine officer AWOL for fifteen years and accused of murdering fifteen civilians in El Salvador. Believing her husband when he tells her that he's being framed as part of a U.S. Military cover-up, the attorney defends him in a military court.