Mr. & Mrs. Incredible
Gazer Man Nip Fun who can shoot electric currents with his eyes, and Aroma Woman Siu-hung who can overwhelm enemies with fragrance, are tired of all the fighting. They retire to a secluded Rainbow Village on a small southern island. The ordinary lifestyle gets insanely boring. Just as they are getting too restless to bear, they hear the new martial arts convention will be held at Rainbow Village.
Gazer Man Nip Fun (Louis Koo) who can shoot electric currents with his eyes, and Aroma Woman Siu-hung (Sandra Ng) who can overwhelm enemies with fragrance, are extremely tired of all the fighting and killing. After they get married, they retire to live in a secluded Rainbow Village on a small southern island, living boring lives. But, once a hero, always a hero. While living in seclusion for several years, they use their martial arts skills only on household chores. The ordinary lifestyle of ordinary people gets insanely boring for them. Just as they are getting too restless to bear, they hear the new martial arts convention will be held at Rainbow Village. Already itching to fight, the magical heroes begin to practice, in order to leave retirement and join the fun!