Embrace
Yan Yuet resents her father, Hong Keung, for abandoning her. Learning about his ever-worsening condition, she returns home one last time. Upon arrival, Hong misidentifies Yan as his wife, showing a different side of him. Spending time with him, Yan learns more about family and ultimately, the truth.
Yan Yuet has always resented her father, Hong Keung, for abandoning her. After learning about his ever-worsening condition, she returns home one last time after heavy persuasion from her elder sister. While meeting her ailing father, the old Hong Keung misidentifies Yan as his wife, showing a side of him she had never seen before. As Yan learns about the importance of familial bonds, Hon Keung reveals the truth about abandoning her and seeks her forgiveness. Will Yan Yuet be able to forgive him?