Two Thumbs Up
Lo Sze Fat, aka Lucifer, Chow Tai Po, aka Crazy B, Johnny To and Lam Dong, aka East L, disguise a minibus as a police vehicle to rob a cemetery van that is actually delivering laundered money. During the heist, another band of robbers who would kill anybody in their way also show up to rob the fake cemetery van. Officer Chui decides to side with the imposters. Together, they defeat these robbers.
After spending sixteen years behind bars, Lo Sze Fat, aka Lucifer, gathers his buddies, Chow Tai Po, aka Crazy B, Johnny To and Lam Dong, aka East L, for an ingenious heist. They’d disguise a minibus as a police vehicle to rob a cemetery van that is actually delivering laundered money. Officer Tsui On Leung somehow senses their criminal intent and is on their tails even without a police order.
All hell breaks loose during the heist as another band of robbers show up and their target is also the fake cemetery van. These robbers are hardcore and would kill anybody in their way. Realizing Lucifer and his men are righteous, Officer Chui decides to side with the imposters. In the long run, Officer Chui, Lucifer and the gang defeat the hardcore robbers. It proves everyone can be a righteous hero.