The Spy: Undercover Operation
Kim Chul-soo may be the best undercover agent in South Korea but he is also most loyal to his wife, Ahn Yeong-hui. Chul-soo is assigned an urgent mission to Thailand on the night the couple planned a romantic evening. While carrying out the field assignment, he runs into an inevitably shocking encounter.
Kim Chul-soo may be the best undercover agent in South Korea but he is also most loyal to his wife, Ahn Yeong-hui. Chul-soo is assigned an urgent mission to Thailand on the night the couple planned a romantic evening. While carrying out the field assignment, he encounters someone he never expected to see. Meanwhile, Yeong-hui has no idea that her husband is an undercover operative and is frustrated with her husband’s frequent business trips. Even with national security at stake, Chul-soo can’t focus on his assignment. Will Chul-soo be able to save both his country and his marriage?