Ant-Man and the Wasp
Scott Lang grapples with his choices as both a Super Hero and a father. As he struggles to balance his home life with his responsibilities as Ant-Man, he’s confronted with an urgent new mission and must once again put on the suit and fight alongside the Wasp.