Buyer Beware
Only after property agent, Charlie, joins a successful agency did he realize the horrific secret behind the company’s success.
Only after ambitious property agent, Charlie, joins a successful agency run by a rich couple does he realize the horrific secret behind the company’s success. He is caught in an ethical dilemma.