Trevor: The Musical
“Trevor: The Musical” is a funny and deeply moving story about a charming 13-year-old force of nature with a vivid imagination. When an embarrassing incident at school suddenly puts him in the wrong spotlight, Trevor struggles to navigate his own identity and determine how he fits in a challenging world. This musical contains depictions of suicidal ideation. Viewer discretion is advised.
It’s 1981 in America, and 13-year-old Trevor Nelson is busy navigating adolescence in suburbia while dreaming of a life in show business. When an embarrassing incident at school suddenly puts him in the wrong spotlight, Trevor must summon the courage to forge his own path.
Filmed at Stage 42 in New York City in January 2022, the film brings this inspiring and one-of-a kind musical into the homes of viewers around the world.