Knick Knack
A snowman in a souvenir snow globe longs to join his fellow knick knacks - a beach girl souvenir and her friends from sunnier climes - but first he has to get out of his globe.
Life on a shelf as a snowman trapped in a snow globe blizzard can become wearing, especially when you're surrounded by knickknacks from sunnier locales. When the jaded snowman finally breaks free of his glass home, his vacation plans are cut short.